سلینسلین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

سوگولی مامان وبابا

در آینده

1395/9/29 14:14
نویسنده : مامانی
74 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیزم 

آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی

اگر هنگام غذا خوردن ،لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسم را بپوشم اگر صحبتهایم تکراری و خسته کننده است 

صبور باش و درکم کن 

به یاد بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم

برای سرگرمی و خواباندنت بارها و بارها برایت داستان بگویم  

وقتی سوالاتی میپرسم که برایت سوالات ساده ای است مرا مسخره نکن به یاد بیاور روزی را که من به تو همه چیز را یاد دادم

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارد دستانت را به من بده همانگونه که تو اولین قدمهایت را در کنار من وبه کمک من برداشتی

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)