سلینسلین، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

سوگولی مامان وبابا

حرفای مامان

1395/11/10 14:21
نویسنده : مامانی
88 بازدید
اشتراک گذاری

سلین دختر قشنگم ...

درست ۵ماه و ۸روزه هستی من و بابا سعی میکنیم کمکت کنیم تا بتونی بشینی ولی از بس شیطونی یه جا بند نمیشی  ۱۰روز هم هست که هر روز برات فرنی میپزم میخوری بعصی وقتها هم آب میوه هارو میگیرم با قاشق میدم میخوری

 انقد ناز و خوشگل شدی که هرکی میبینه زود عاشقت میشه 💕

روزها تند تند میگذره تو بزرگتر میشی ولی من بیشتر منتظر روزی هستم که بتونم موهاتو شونه کنم از پشت ببندم گل سر هایی که خریدمو بزنم به موهات ۲تایی بریم خرید وای که چقد آرزوها دارم برات مطمئنم الان که داری اینارو میخونی بازم خیلی از آرزوهای قشنگم برا تو مونده و بازهم سعی دارم تورو به تمام خواسته هات برسونم

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕فدات شم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)